TxE – Tots Per l’Esquí

Som una associació que va néixer la temporada 2012/2013. El fet de compartir la mateixa filosofia esportiva ens va portar a crear un projecte en comú. Vam creure en ell des del principi i a poc a poc hem anat creixent, tot formant esportistes en tots els seus àmbits.

Vam començar amb nens de tecnificació però vam ampliar la franja d’edat als més menuts per ensenyar-los la nostra filosofia des de petits. Formem esquiadors apassionats de la neu i de la muntanya, i joves que a poc a poc van ampliant la seva motxilla de recursos per ser dels millors.

Des dels més petits als més grans, tots teniu lloc dins del nostre club, doncs ja fa uns anys hem implementat les classes d’adults, perquè pugueu gaudir d’aquest esport de neu en família i seguir la pista als vostres fills.