El club

TxE sóm una associació que va néixer fa 7anys. El fet de compartir la mateixa filosofia esportiva ens va portar a creure en un projecte en comú. L’objectiu principal és educar i ensenyar l’esquí alpí combinant sempre la seguretat amb la tècnica i la diversió. Treballem el companyerisme, el sentiment de grup i la motivació dia a dia. Creiem que són uns requisits bàsics per al bon aprenentatge.

Busquem la polivalència de l’alumne en l’esquí, la seva adaptació a qualsevol tipus de neu amb la finalitat de poder disfrutar al màxim en qualsevol tipus de neu i de pista.

Aprofitant l’oferta de SkiPallars per gaudir de tres estacions amb un sol forfait, Espot, Port-Ainé i Tavascan; nosaltres esquiem tant a Espot i Port-Ainé, i també tenim la possibilitat de disfrutar de la preciosa estació de Tavascan. Gaudim doncs, de la comoditat de Port-Ainé, i del desnivell i pistes homologades d’Espot.

Generalment esquiem els dissabtes a Espot i els diumenges a Port-Ainé.